عزیز دل مامان و باباعزیز دل مامان و بابا، تا این لحظه: 8 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره
یکی شدن من و بابایییکی شدن من و بابایی، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره
همخونه شدن من وباباهمخونه شدن من وبابا، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 14 روز سن داره

خاطرات مامانی و مسافر تو راهیش

نگرانم مامانی ...

1393/8/2 14:45
نویسنده : مامانی
143 بازدید
اشتراک گذاری

لالا لا لا بهشت من
گل اردیبهشت من
خدا با لطف اورده
تو را در سرنوشت من
هوا عطر تنش, از گل
زمین, پیراهنش از گل
بنفشه, گیسش از بارون
طبیعت, دامنش از گل

عزیزکم ببخش که شبا موقع خواب اذیتت میکنم .آخه فقط به پشت میتونم بخوابم .

 

پسندها (3)

نظرات (2)

مامان سارا
3 آبان 93 10:03
عزیزم اصلا نباید به پشت بخوابیییییییییییییییی پیلیبیییییییییییییییییز به پشت نخوابیا.واسه بچه خطر ناکه.از الان خودتو عادت بده گلم.ماه های بالاتر بری سخت تر میشه واست. تحمل کن عزیزم
مامان آرمین
6 آبان 93 0:22
عزیزم نباید به پشت بخوابی.به پهلوی چپت بخواب خیلی خوبه
مامانی
پاسخ
سلام چشم هر شب دارم تمرین میکنم