عزیز دل مامان و باباعزیز دل مامان و بابا، تا این لحظه: 8 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره
یکی شدن من و بابایییکی شدن من و بابایی، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره
همخونه شدن من وباباهمخونه شدن من وبابا، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 14 روز سن داره

خاطرات مامانی و مسافر تو راهیش

اگه الان بودی

1394/1/16 11:41
نویسنده : مامانی
268 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز مامان اگه الان بودی 8 ماهت بود یعنی ماه دیگه گل روتو میدیدم .

دلم گرفته عزیزم .نمیدونم الان 2 ماهه کاکله دوباره اقدام کردم .ولی خبری ازت نیست.

...

 

پسندها (2)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مریم
22 فروردین 94 22:29
عزیز دلم منم یه بار نی نیمو از دست دادم با این تفاوت که به خاطر یه مشکل ژنتیکی مجبور شدم سقطش کنم انشاالله خدا به زودیه زود یه نی نی توی دلت میذاره و تا لحظه آخر خوذش مراقب تو و اون هست برای بارداری اول واسه خیلیا این اتفاق می افته
مامانی
پاسخ
سلام مرسی عزیزم
kosar
24 فروردین 94 17:58
سلام خاله جونم.چه وب نازی دارید.!!! وکوشولوتونم به خودم رفته چون هم سفیده وهم نازه وبانمک. اگه به وب من سربزنید خوشحال میشوم .ازتون کلی سپاس گزارم.