عزیز دل مامان و باباعزیز دل مامان و بابا، تا این لحظه: 8 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره
یکی شدن من و بابایییکی شدن من و بابایی، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره
همخونه شدن من وباباهمخونه شدن من وبابا، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 14 روز سن داره

خاطرات مامانی و مسافر تو راهیش

هفته پنجم

1394/3/28 13:16
نویسنده : مامانی
233 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامان پریروز رفتم پیش یک متخصص و در مورد سقط قبلیمو اومدن شما با دکتر حرف زدم قرار شده سه شنبه که بیاد برم واسه سونوگرافی ضربان قلب .الهی فدات شم .ایندفه دیگه ریسک نمیکنم ...

 

پسندها (3)

نظرات (3)

مامان آرزو
30 خرداد 94 11:03
___________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____) ............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*............
مامان منتظر
3 تیر 94 18:39
سلام مامانی مهربون... انشالله ایندفعه نی نی نازتون صحیح و سالم میاد تو بغلتون... راستش منم مثل شما 7 ماه پیش یه سقط داشتم الانم فکر کنم نی نیم 2 هفته از نی نی نازتون بزرگتره... انشالله هردوشون سالم باشن... برای منم دعا کنین...
مامانی
پاسخ
انشاالله .مرسی سر زدی .مراقب خودتو نی نی نازت باش
مامان منتظر
7 تیر 94 14:26
سلام عزیزم... منتظر خبرای خوشت هستم... راستش سقط قبلیم به خاطر تشکیل نشدن قلب و متوقف شدن رشد جنین بود که توی 8 هفتگی کورتاژ کردم خداروشکر الان که رفتم سونو گفت سالمه و قلبش تشکیل شد نگران نباش عزیزم توکلت به خدا باشه انشا... تو هم خبرای خوش برامون میاری...