عزیز دل مامان و باباعزیز دل مامان و بابا، تا این لحظه: 8 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره
یکی شدن من و بابایییکی شدن من و بابایی، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره
همخونه شدن من وباباهمخونه شدن من وبابا، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 14 روز سن داره

خاطرات مامانی و مسافر تو راهیش

حس خوبیه

1394/6/25 19:25
نویسنده : مامانی
205 بازدید
اشتراک گذاری

حس خوبیه وقتی که یکی دیگه رو تو دلت حس میکنی .

همیشه فک میکردم جز همسرم اسماعیل دیگه هیشکی رو به این اندازه دوست نخواهم داشت .ولی الان یه ناز گل خانومی تو دلم جا خشک کرده که گاهی اینقدر به تکوناش فک میکنم که یادم میره اسماعیل داره نگام میکنه .

الهی قربونت برم مامانی این روزا تکون تکونای ریزتو حس میکنم .مخصوصا شبا وقتی که میخوایم بخوابیم.

خدایا شکرت که این حس و بهم هدیه دادی .اینکه معجزتو بهم نشون دادی .الان من تو دلم دو تا قلب میزنه .معجزه به این بزرگی داری نشونم میدی .ازت ممنونم خدا جونم.

خیلی خوشحالم ...

راستی مامانی من و بابات اسم محیا رو انتخاب کردیم .راستش پدر مادرم هم گیر دادن معصومه .اسم معصومه رو دوس دارم ها ولی ما زبونمون و لهجمون ترکیه .هر چقدرهم سعی کنم باز اسمت شکسته گفته میشه .به خاطر همین اسم محیا رو انتخاب کردم .اخه هم زندگیمی هم اینکه اصلا اسمت شکسته نمیشه.

بوس بوس محیای مامان

پسندها (7)

نظرات (4)

مامانِ نی نی
25 شهریور 94 19:40
چه اسم قشنگی. ان شالله نامدار باشه و سلامت بدنیا بیاد.
مامانی
پاسخ
خیلی ممنون عزیزم
مامانی
25 شهریور 94 20:21
محیا اسم قشنگی
مامان زهرا
29 شهریور 94 13:24
اسم قشنگی انشالله به سلامتی
mahya
29 شهریور 94 17:12
محیا هم اسمه منه عالیه ایشالا سالم باشه همیشه نی نیمون محیا کوشولو