عزیز دل مامان و باباعزیز دل مامان و بابا، تا این لحظه: 8 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره
یکی شدن من و بابایییکی شدن من و بابایی، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره
همخونه شدن من وباباهمخونه شدن من وبابا، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 14 روز سن داره

خاطرات مامانی و مسافر تو راهیش

عزیز دل هفت ماهه مامان

1394/9/26 14:45
نویسنده : مامانی
208 بازدید
اشتراک گذاری

سلام محیا گلی .الهی مامان فدات شه .امروز دو روزه که هفت ماهت کامل شده .همش دوماه به اومدنت مونده .نمیدونی مامانی چقدر خوشحال و منتظره .

محیا جان مامانی این روزا وقتی وول میخوری دردم میگیره .از بس توپولی شدیبوسمامان فدات شه الهی .

خیلی خوشبختم که تورو دارم ...محبت

پسندها (4)

نظرات (2)

【p】【a】【r】【y】【a】
2 دی 94 13:50
سلام وبتون خیلی خوشمله خوشحال میشم به وب منم سر بزنین و نظر بدین و اگه با تبادل لینک موافق بودین تو بخش نظرات اعلام کنین
فریبا
6 دی 94 23:12
سلام چرا تو وبلاگتون ھیچ عکسی از خودتون نمیذارین ‏؟