عزیز دل مامان و باباعزیز دل مامان و بابا، تا این لحظه: 8 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره
یکی شدن من و بابایییکی شدن من و بابایی، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره
همخونه شدن من وباباهمخونه شدن من وبابا، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 14 روز سن داره

خاطرات مامانی و مسافر تو راهیش

هفته 9 هم تموم شد

1393/7/18 20:04
نویسنده : مامانی
132 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم الان که دارم مینویسم آخرین روز از هفته ی 9 هستش.این هفته مامان جان حسابی با حالت تهوع خوابای صبحمو خراب کردی .ولی مهم نیست عزیز دلم فدای سرت .تو فقط سالم باش .

niniweblog.com

راستی امروز بابای کلی سر به سرم گذاشته که حالا بزار نینی بیاد رو فرشی که اینقدر حساسی کلی خراب کاری میکنه وحال میکنم .خطا

پسندها (3)

نظرات (2)

نی نی عکس
19 مهر 93 20:12
ز بچه ها و نی نی های خوشگل تان عکس بگیرید و برای ما ارسال کنید. ما ضمن نمایش عکس ها در سایت، به آن ها جایزه می دهیم www.niniaxs.ir
نگین
23 مهر 93 11:53
سلام عزیزم بهت تبریک میگم ایشالا که به سلامتی این دوران زیبا را میگذرونی هنوز سونوی تشکیل قلب نرفتی؟! خواستم بگم اصلا نگران نباش و به خدا توکل کن منم خیلی نگران بودم ولی مطمئن باش همه چی خوبه عزیزم
مامانی
پاسخ
سلام مرسی نه نرفتم خیلی نگرانم .نمیدونم چی میشه .مرسی که اومدی .