عزیز دل مامان و باباعزیز دل مامان و بابا، تا این لحظه: 8 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره
یکی شدن من و بابایییکی شدن من و بابایی، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره
همخونه شدن من وباباهمخونه شدن من وبابا، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 14 روز سن داره

خاطرات مامانی و مسافر تو راهیش

ترس

1393/7/28 18:46
نویسنده : مامانی
137 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامان .

فدات شم مامانی این هفته اصلا اذیتم نکردی .

هفته دیگه باید برا غربالگری برم .خیلی نگرانم فسقلیه مامان .

خدایا قول میدم مامان خوبی باشم .من فقط سلامتیشو میخوام .

پسندها (2)

نظرات (2)

مامانِ نی نی
29 مهر 93 8:46
نگران نباش مامانی. همه چی خوب و عالیه. مطمئن باش
مامانی
پاسخ
ممنون که بهم روحیه میدین .مرسی عزیزم
مامان نی نی
29 مهر 93 11:43
سلام خانومی،ایشالا نی نیت سالم و سلامت باشه.اصلا به خودت استرس راه نده چون واسه نی نی خوب نیست.راستی ما لینکتون کردیم.خوشحال میشیم به وبلاگ نی نی ما هم سر بزنید.