عزیز دل مامان و باباعزیز دل مامان و بابا، تا این لحظه: 8 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره
یکی شدن من و بابایییکی شدن من و بابایی، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره
همخونه شدن من وباباهمخونه شدن من وبابا، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 14 روز سن داره

خاطرات مامانی و مسافر تو راهیش

لالایی ...

1393/8/8 19:25
نویسنده : مامانی
173 بازدید
اشتراک گذاری

 لالا، لالا، گل صدپر بخواب ای نازنین دلبر

لالا، لالا، گل نرگس بلا بر تو نیات هرگز

لالا، لالا، شكر بارت‏ خدا باشه نگهدارت

لالا، لالا، گل سوسن‏ سرت بذار لبت بوسم

لبت بوسم كه بو داره‏ كه با گل گفتگو داره‏

لالا، لالا، گل زردم‏ نبینم داغ فرزندم‏

خداوندا تو ستّاری‏ همه خوابند تو بیداری‏

به‏حق خواب و بیداری‏ عزیزم را نگهداری

پسندها (1)

نظرات (2)

سارا شکيبا
9 آبان 93 12:05
سلام وبلاگت قشنگه! من بازي هاي آندرويد زيادي توي وبلاگم گذاشتم حتما بيا دانلود کن و نظر برام بذار! ممنون __________
مامانِ نی نی
10 آبان 93 8:41
خیلی قشنگ بود. من با ریتم خوندمش، خیلی کیف داد.