عزیز دل مامان و باباعزیز دل مامان و بابا، تا این لحظه: 8 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره
یکی شدن من و بابایییکی شدن من و بابایی، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره
همخونه شدن من وباباهمخونه شدن من وبابا، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 14 روز سن داره

خاطرات مامانی و مسافر تو راهیش

دیگه نمیخوام مامان شم

1393/8/18 19:12
نویسنده : مامانی
184 بازدید
اشتراک گذاری

دیگه میترسم .میترسم اگه بازم بیای نتونم مراقبت باشم .دیگه نمی خوام مامان ش م .

تو دلمون گفته بودیم اگر پسر بودی اسمتو صدرا میزاریم .همیشه تو دلم باهات حرف میزدم و صدرا صدات میزدم .

ولی دیگه نمیخوام ...دلشکسته

پسندها (2)

نظرات (2)

خـآلـــﮧ فاطمـــﮧ
25 آبان 93 0:48
عزیزم اشکال نداره
عاطفه و بهزاد
1 مرداد 94 15:47
تقریبا باهم تجربه تلخ سقط داشتیم و تقریبا باهم دوباره مامان شدیمممممممممممممم این روزها رو دوست دارم چون نی نی قبلیم که رفت باعث شد قدر نی نی جدید و صد برابر بیشتر بدونم ایشالله هردوشون سالم و شاد دنیا بیان به امید خدا