عزیز دل مامان و باباعزیز دل مامان و بابا، تا این لحظه: 8 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره
یکی شدن من و بابایییکی شدن من و بابایی، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره
همخونه شدن من وباباهمخونه شدن من وبابا، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 14 روز سن داره

خاطرات مامانی و مسافر تو راهیش

قرارمون نبود

1393/8/21 21:15
نویسنده : مامانی
218 بازدید
اشتراک گذاری

قرار بود پیشم باشی و برات لالایی بخونم .با خودم میگفتم .پیش اسماعیل خجالت میکشم مامان بازی در بیارم .باید وقتی خونه نیست برات بخونم .

ولی الان  نیستی .نیستی که برات پنهونی لالایی بخونم عزیزم .

پسندها (2)

نظرات (8)

مامانِ نی نی
22 آبان 93 3:06
تورو خدا اینقدر خودتو اذیت نکن. بهت قول می دم خدا بزودی یه نی نی ذوباره میذاره تووی دلت. انشالا دوتامون با هم مامان می شیم به زودی. به خدا این اتفاق خیر و رحمت تووش بوده که ما ازش بی خبریم. غصه نخور تو رو خدا.
مامانی
3 آذر 93 12:46
سلام عزیزم.خیلی حس بدیه.متاسفم .ولی عزیزم خودتو ناراحت نکن ایشالله ی نی نی دیگه میاد که صحیح و سالم باشه گلم.آهنگ وبتو عوض کن و ی یاعلی بگو دوره درمانتو شروع کن و دوباره از اول شروع کن.واقعا واسم سواله چرا همچین موردای زیاد شده .زن داداش بیچاره من 2مین باره اینجوری میشه.حتما سری بعد زیر نظر پزشک باردار شو و گرنه خدای نکرده ممکنه همچین اتفاقی واست بیفته.برات دعا می کنم
مامانی
3 آذر 93 13:14
شما داروی کمک بارداری استفاده کردین؟ زن داداشم نه حتی متوجه نشده بود قلب نداره.فقط دل درد داشت بعد رفت سونو داد گفت تو شکمش چروک شده .20 روز بود مرده بود بار اول کورتاژ کرد.الانم 2 ماه س چند روز همش میره سونو گفتن اینم قلب نداره.اولی رو آزمایش کرده بودن می گفت گفته از فعالیت زیاد بوده.ایام عید بود خیلی رفت بازار و گردش.ولی بار دوم استراحت کرد ولی باز اینجوری شد .فقط قرص منفورمین خورده کمک بارداری .نمیدونم میگم شاید از این باشه .فعلا اینو سقط نکرده گفتن تا آخر هفته بمونه شاید فرجی شد.ولی واسه خودش تموم شده س.
مامانی
3 آذر 93 13:18
عزیزم برو سایت دکتر رهام صادقی اول عضو شو بعد مشکلتو واسش بنویس بگو چی کار کنم .راهنمایت می کنه.بچه رو نذاشتی آزمایشگاه که بفهمن علتش چیه؟
مامانی
3 آذر 93 15:38
عزیزم من ازش مشاوره میگیرم.رایگانه میتونی نگاه کنی. مطبشو پیدا کن اگه تهرانی میتونی بری.
مامانی
4 آذر 93 11:34
http://www.roham.ws/web/contact.html
مامانی
4 آذر 93 12:12
عزیزم ببخشید من همیشه همسر میاد کاراشو انجام میده.الان ازش پرسیدم میگه باید بری قسمت گفتگوی انجمن .اون قسمت رو که می خوای انتخاب می کنی .فیلد سوال رو پر می کنی و بعد واسش می فرستی.ی خورده گیج کننده س.میتونی از سایت پزشک آنلاین هم استفاده کنی.ببین کدوم دکتر به روز تره واسه اون پیام بذار.من سوال گذاشتم ولی فعلا جواب ندادن.قبل سوال بپرسی سرچ کن تو سوالات ببین کسی بوده مث خودت مشکل داشته باشه آخه به سوال تکراری جواب نمیدن
خانومچه
5 آذر 93 19:28
سلام عزیزم خوبی؟قربونت برم ایشالا خدا حواسش بهت همیشه هست و ی نینیه خوب بهت میده... بیا پیشم دوست جونه هم شیم........ فدات شم هنوز فرصت زیاده عزیزم
مامانی
پاسخ