عزیز دل مامان و باباعزیز دل مامان و بابا، تا این لحظه: 8 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره
یکی شدن من و بابایییکی شدن من و بابایی، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره
همخونه شدن من وباباهمخونه شدن من وبابا، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 14 روز سن داره

خاطرات مامانی و مسافر تو راهیش

اگه بودی

1393/8/30 21:40
نویسنده : مامانی
285 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل مامان .اگه الان بودی حتما تکون خوردناتو حس میکردم .مگه نه مامان .ولی نیستی .چن روز دیگه دختر خالت به دنیا میاد .اسمشو زهرا گذاشتن .خداکنه به سلامتی به دنیا بیاد .تا خیال مامانم یه کمی ارومتر شه .

خیلی میترسم .به خاطر همین .جرات فک کردن به دوباره اومدنت ندارم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان آینده
5 آذر 93 17:02
سلام عزیزم ، غصه نخور حتما حکمت خدا در این بوده باید آرامش داشته باشی تا دوباره از نو شروع کنی هیچکدوم از کارهای خدا بی حکمت نیست نباید ناسپاسی کنی میدونم خیلی سخته ولی باید سعی کنی محکم و قوی باشی
مامانی
پاسخ
سلام مرسی عزیزم
مادر
2 تیر 94 12:24
سلام بخاطر سرگذشت نی نی قبلیت خیلی ناراحت شدم کارهای خدا بی حکمت نیست نی نی من هم الان یازده ماهشه اما مریضه .... همیشه از خداوند خیر رو طلب کن ایشالله نی نی ات به سلامتی به دنیا بیاد
مامانی
پاسخ
سلام مرسی که سر زدی ممنون به خاطر هم دردی .ایشالله زودی نی نیت حالش خوب شه .