عزیز دل مامان و باباعزیز دل مامان و بابا، تا این لحظه: 8 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره
یکی شدن من و بابایییکی شدن من و بابایی، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره
همخونه شدن من وباباهمخونه شدن من وبابا، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 14 روز سن داره

خاطرات مامانی و مسافر تو راهیش

اولین سونوگرافی

1394/4/3 21:30
نویسنده : مامانی
249 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامان برای فردا وقت سونو گرافی دارم.فردا قراره برم خبر خوش تشکیل شدن قلبتو بگیرم .

ایندفه دیگه استرس ندارم عزیز دل مامان .اخه انداختمت تو دامن خدا هر جور که خودش بخوااد میشه .

فردا میری تو هفته ششم که دکتر برا فردا سونو نوشته ...

به امید خدا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مسئول سایت نی نی عکس
4 تیر 94 11:41
سلام مامان مهربون عکس کوچولوتونوو برای نی نی عکس بفرستید تا جایزه بگیره و کلی خوشحال شه. http://www.niniaxs.ir اگه مایل به تبادل لینک هم هستی لینکمون رو توی وبلاگتون قرار بدید و به ما بگید به قید قرعه به مامان های فعال و معرفی کننده سایتمون جایزه میدیم