عزیز دل مامان و باباعزیز دل مامان و بابا، تا این لحظه: 8 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره
یکی شدن من و بابایییکی شدن من و بابایی، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره
همخونه شدن من وباباهمخونه شدن من وبابا، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 14 روز سن داره

خاطرات مامانی و مسافر تو راهیش

جواب اولین سونو ...

1394/4/6 21:49
نویسنده : مامانی
238 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز مامان امشب تقریبا دو روزه که جواب سونو گرافی و گرفتم .راستش دکتره گفت ساک حاملگی هست و با کیسه ی زرده و سن حاملگیم 6 هفتست .ولی فاقد قطب رویانی بود .دیروز حالم گرفته بود .نمیدونی چقدر گریه کردم .ولی امروز که با یه دکتری مشورت کردم گفتش که چون کیسه زرده دیده شده دیگه احتمال حاملگی پوچ نیست .یه هفته دیگه قلبشم تشکیل میشه .دکتر سونو گرافیم گفت طبیعیه هنوز زوده یه هفته دیگه بیا .

مامانی الهی قربونت برم هر کاری میکنم که قلبت بزنه .خیلی مراقبم همه قرصامو میخورم!

پسندها (2)

نظرات (3)

مامان گیسو جون
6 تیر 94 22:47
سلام عزیزم ان شاا... هفته دیگه با خبرهای خوب می آی یکی از دوستای من بعد از دو ماه که رفت کورتاژ بشه قلب بچه اش تشکیل شده بود الان ماشاا... دو سالشه سالم و سلامت توکل به خدا
مامانی
پاسخ
سلام مرسی گلم دعام کن
مامانِ بی قرار
7 تیر 94 8:54
تشکیل می شه. نگران نباش. دعات می کنم.
مامان منتظر
7 تیر 94 14:20
سلام مامانی مهربون... نگران نباش عزیزم زود رفتی سونو... من 7 هفته 6 روزم بود رفتم گفت قلب بچم تشکیل شد ضربان هم داره... سونوی بعدیت تو 8 هفتگی برو بازم زود نرو که دلواپس بشی.... انشالله که نی نی نازت سالم و سلامته... استرس نداشته باش که خیلی برای نی نی تودلیت مضره!