عزیز دل مامان و باباعزیز دل مامان و بابا، تا این لحظه: 8 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره
یکی شدن من و بابایییکی شدن من و بابایی، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره
همخونه شدن من وباباهمخونه شدن من وبابا، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 14 روز سن داره

خاطرات مامانی و مسافر تو راهیش

عیدی از امام حسن مجتبی(ع)

1394/4/11 18:08
نویسنده : مامانی
279 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز مامان الان که دارم مینویسم تازه از سونو گرافی اومدم .

دکتر گفت ضربان قلبت مرتب هستش .

خیلی خوشحالم .

خدا یا شکرت

پسندها (4)

نظرات (4)

مامان گیسو جون
11 تیر 94 18:47
عزیزمممممممممممم مبارکه خدایا شکررررررررررت الهی نه ماه بچسبه به دلت و به سلامت دنیا بیاد
مامانی
پاسخ
قربونت برم مرسی بوس بوس
مامانِ بی قرار
13 تیر 94 9:24
خدا رو شکر. حالا دیگه وقتشه واسه مامانای منتظرم دعا کنی.
تک دختر مامانش
18 تیر 94 21:21
سلام خاله جان. خوشحال ميشم به منم سر بزنید. دووووووستون دارم. .
(̲̅P̲̅)(̲̅E̲̅)(̲̅G̲̅)(̲̅A̲̅)(̲̅H̲̅)
8 مرداد 94 10:51
_______________ %% ______________ %%% _____________ %%%%% ____________ %%%%%% _____________ %%%% _____________ %%% _____________ %%% _____________ %%% _____________ %%% _____________ %%% _____________ %%% _____________ %%% _____________ %%%__%% _____________ %%%__%__% _____________ %%%___%__% _____________ %%%___%___% _____________ %%%___%____% _______ %%____%%%__%____% ______ %__%__%%%%%%__%% ______ %___%%_____%____%% _______ %____%%%%%_%% ________ %___________%% _________ %_________%% _________ %%__SLM___%% ________ %%_________%%% _______ %%___upam____%%% ______ %%____zOd biya____%% _____ %%__mOntazeretam___%% _____ %%__________________%% _____ %%%________________%% ______ %%_nazar yadet nare_%%% _______ %%%______fadat __%%% _________ %%%%________%%% ___________ %%%%%%%%%