عزیز دل مامان و باباعزیز دل مامان و بابا، تا این لحظه: 8 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره
یکی شدن من و بابایییکی شدن من و بابایی، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره
همخونه شدن من وباباهمخونه شدن من وبابا، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 14 روز سن داره

خاطرات مامانی و مسافر تو راهیش

حال این روزای من

1394/4/18 21:21
نویسنده : مامانی
203 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی این روزا تهوع امونم و بریده .هیچی نمیتونم بخورم .بابایی میگه همه حامله ها چاق میشن تو لاغرتر شدی .نمیدونم چی بخورم همه ترشیجات میخورم ولی اونم میریزم بیرون .

راستی یه چیز دیگه عزیز دل مامان چیکار کردی که بین منو بابایی فاصله میندازی میدونی چی شده ؟!این روزا بابایی یه بوی خاصی میده حتی نمیتونم بزارم بوسم کنه .همین نفسش بهم نزدیک میشه حالم یه جوری میشه ...

با همه ی اینه الهی قربونت برم خوبه که با تهوع خیالمو راحت میکنی که هنوز هستی و حالت خوبه .

بوس بوس مامانی

پسندها (7)

نظرات (5)

موبایل ارزان
18 تیر 94 21:39
امیدوارم با سلامتی این دوران را سپری کنید می گویند بعد از چند ماه خوب می شود. گوشی ارزون خواستید از سایت ما دیدن کنید و به دوستان خود نیز ما را معرفی کنید
مامان گیسو جون
19 تیر 94 8:58
عزیزممممممممم الهی زودتر خوب بشی فقط یه کم تحمل کن وارد ماه چهارم که شدی کم کم خوب می شه بیا خصوصی
مامانِ بی قرار
21 تیر 94 8:51
عزیز دلم. خدا رو شکر که این حالتا رو تجربه می کنی. انشالا زودتر تموم بشه و نی نی رو با حرکت و صدای قلبش درک کنی. مامان خوشگله نی نی.
عاطفه و بهزاد
1 مرداد 94 15:44
سلام مامان جدید مبارکهههههههههههههه ایشالله به زودی حلت تهوعت کمتر میشه کمتر از یه ماه دیگه هیچ اثری ازش نمیمونه و همه حالاتتت خوب خوب میشه
بهاربانو
10 مرداد 94 16:32
الهی... ایشالله یه کم بگذره علائمت برطرف میشه مامانی مهربون.در پناه خدا باشین