عزیز دل مامان و باباعزیز دل مامان و بابا، تا این لحظه: 8 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره
یکی شدن من و بابایییکی شدن من و بابایی، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره
همخونه شدن من وباباهمخونه شدن من وبابا، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 14 روز سن داره

خاطرات مامانی و مسافر تو راهیش

تهوع صبحگاهی مامان

1393/6/24 11:56
نویسنده : مامانی
110 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم

قربونت برم مامانی چن روزه صبح ها حالت تهوع نمی زاره درست حسابی صبحونه بخوره.ببخشید اگه یه وقت اذیت شدی.

از خدا سلامتیتو میخوام عزیزم این دردا چیزی نیست فدای سرت .بوس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

یک مامان
24 شهریور 93 12:05
مبارک باشه عزیزم.به سلامتی.اول از همه یه سونو برا تایید قلب میدن که من وقتی 7 هفته و 1 روزم بود رفتم.زودتر بری ممکنه هنوز قلب تشکیل نشده باشه الکی استرس بگیری.بعدم دکتر یه سری آزمایش خون میده که انجام میدی.اینایی که دکتر میگه رو حتما انجام بده گلم برا تهوع هم ویتامین ب6 دکتر بهم داد
مامانی
پاسخ
ممنون عزیزم .مرسی از راهنماییت.