عزیز دل مامان و باباعزیز دل مامان و بابا، تا این لحظه: 8 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره
یکی شدن من و بابایییکی شدن من و بابایی، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره
همخونه شدن من وباباهمخونه شدن من وبابا، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 14 روز سن داره

خاطرات مامانی و مسافر تو راهیش

شب بخیر عزیزدل مامان

1393/6/22 22:29
نویسنده : مامانی
146 بازدید
اشتراک گذاری

الان میگی مامان جان تو که الان بیدار شدی .چقد میخوابی؟سوالآرهعزیزم .مامانی این روزا زود خسته میشه .همش میخوابه .گاهی هم حالت تهوع داره غمگین.بعضی وقتام خیلی نگران وروجک تو دلش میشه .خدا کنه که سالم باشی  عزیزم .کاش زودتر هفته هشتم بشه تا برم سونو ببینم قلبت تشکیل شده وخیلی نگرانم باید مشاوره ژنتیکم برم .

خدایا کمکم کن .

پسندها (1)

نظرات (1)

آوا
28 مهر 93 9:00
سلام مامان مهربون.خوبی عزیزم؟امیدوارم روز به روز حالتای مربوط به دوران بارداریت که اذیتت میکنه کم بشه و از این روزا لذت ببری و یه نی نی سالم خدا نصیبت کنه. یه سوال دارم ازتون. شما تهرانی ؟ اگه آره میتونم بپرسم مشاوره ژنتیک خوب کجا هست؟ آخه منم تصمیم دارم باردار بشم ولی قبلش باید حتما یه سری آزمایش انجام بدیم.من و همسرم
مامانی
پاسخ
سلام مرسی گلم .نه عزیزم من اهل تبریزم .نمیشناسم .ایشاالله زود صاحب یه بچه سالم شی.واسه سلامتی تو راهیه منم دعا کن .