عزیز دل مامان و باباعزیز دل مامان و بابا، تا این لحظه: 8 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره
یکی شدن من و بابایییکی شدن من و بابایی، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره
همخونه شدن من وباباهمخونه شدن من وبابا، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 14 روز سن داره

خاطرات مامانی و مسافر تو راهیش

انتظار

1394/10/8 18:45
نویسنده : مامانی
176 بازدید
اشتراک گذاری

این روزا کارم شده انتظار .هر ساعت و هر دقیقه تقویممو چک میکنم .خخخخ.همش دارم میشمرم چن روز دیگه مونده بیای .از یه طرف عجله دارم زودتر تو آغوشم بگیرمت .از یه طرفم نمیخوام تا رشدت کامل نشده بیای .

محیا گلی عزیز الهی مامان فدات شه نمیدونی چه ذوقی دارم واسه اومدنت.دیروز بابایی هم پیشمون بود و صدای قلبتو شنید .نمیدونی بابایی چقدر ذوق میکنه وقتی صدای قلبتو میشنوه .

کی میشه این 50 روزم زود بگذره...محبت

پسندها (3)

نظرات (2)

【p】【a】【r】【y】【a】
16 دی 94 15:07
*•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•**´`*•.¸¸.*´`*•.¸¸. ................ ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞ ..................... ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞ ........................... ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞ ................................... ۞۞۞۞۞۞۞ ۞•۩▓۩▬►♥•۩▓۩▬►♥•۩▓۩▬►♥*•۩▓۩▬►♥•۩▓۩▬►♥*•۩▓ ۞*زیــبا ترین درود و سلام دوســــــت عزیز. وپ زیـــبای داری مــــوفــــق باشیــد ۞*امیـــدوارم تمـام مـراحـل زنـدگـی بــرایــت شیـریــن و خـاطــره انگــیز بـــــاشد ۞•۩▓۩▬►♥•۩▓۩▬►♥•۩▓۩▬►♥*•۩▓۩▬►♥•۩▓۩▬►♥*•۩▓ ................................... ۞۞۞۞۞۞۞ ........................... ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞ ..................... ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞ ................ ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞ ۞*•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•**´`*•.¸¸.*´`*•.¸¸.
درسا
22 دی 94 1:17
سلام اميدوارم حال خودتون و دخترتون خوب باشه برام دعا كنيد كه منم صاحب فرزند بشم